Prečo mám rád túto fotku 2

Viem, viem, že táto fotografia na prvý pohľad nie je svadobná. A predsa len je. Vznikla na svadbe, kde som po prvý krát mal ako druhý fotoaparát fujifilm xe2. Dovtedy som fotil len na canon 50D a potreboval som sa posunúť v obrazovej kvalite. Viac menej som bol rozhodnutý buď pre full frame canon, alebo, neviem prečo pre fujifilm. Rozhodol som sa pre fujifilm hlavne kvôli jeho veľkosti a váhe, keďže obrazovú kvalitu fotografií som zatiaľ videl len na internete. Takže som ho na tejto svadbe viac menej testoval a zisťoval, či bude využiteľný na svadbách.

Táto fotografia vznikla počas jedného tanečného kola, kde nebolo veľa svetla, ale dieťa bolo tak krásne osvetlené, že mi to nedalo neodfotiť a následne nemať túto fotografiu rád. A tak isto som nemohol mať nerád svoj nový fotoaparát. Jeho kompaktnosť a výstup ma uchvátil. Pokiaľ som končil u canonu na nastavení ISO 1600 s tým, že to je už za hranicou zrna, aké by som chcel na fujifilme som bol na čísle ISO 3600 úplne v pohode. Takže som mohol bez blesku fotiť veci, ktoré by som mal s canonom rozmazané. Akosi veľa píšem o fujifilme a canone a málo o fotke.

Prosím kašlite na to, že je to stredová kompozícia, dobre? Je to radiálna kompozícia. :) To dieťa je ako z iného sveta. Čiernobiela je úžasná a svetlo takto vie zachytiť iba fujifilm. Mám rád túto fotografiu a mám rád fujifilm. Predávam svoj canon 50D, ak by mal niekto záujem.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

O šuflíkoch

Prečo mám rád túto fotku #4

Prečo mám rád túto fotku #5